مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در مشهد تا روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس‌دهی منظم و فعال پایانه‌های مسافربری مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت عزل مدیر بحران شهرداری مشهد چه بود؟ (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم فرماندار سرخس: ۶۰ میلیون مترمکعب سیلاب مشهد از مرز‌های شمالی خارج شد ۴ نفر از یک خانواده ۵ نفره در روستای آلما جوق فریمان قربانی سیل شدند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از سیستم سرمایشی برخی وسایل حمل و نقل عمومی در مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۱۶۹۰۳۶
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
  • ۱
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از سیستم سرمایشی برخی وسایل حمل و نقل عمومی در مشهد + پاسخ
پاسخ مسئول روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد به خاموش بودن سیستم سرمایشی برخی اتوبوس ها.

پیام شهروند:

بعضی اتوبوس ها در روزهای گرم اصلا کولر را روشن نمی کنند و چنان داخل اتوبوس گرم می شود که امکان ماندن نیست. مجبور می شویم در یک ایستگاه پیاده شویم تا  با اتوبوس دیگری برویم. وقتی هم به راننده اتوبوس می گوییم که کولر را روشن کند، می گوید خراب است.

پاسخ مسئول روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد:

حدود ۹۰ درصد ناوگان اتوبوس رانی مجهز به سیستم سرمایشی است و روی ۱۰درصد اتوبوس های باقی مانده امکان نصب سیستم سرمایشی از لحاظ فنی وجود ندارد. در سال های آینده که نوسازی ناوگان اتوبوس رانی انجام شود و عمر اتوبوس های فرسوده به پایان برسد از چرخه خدمات رسانی حذف و اتوبوس های جدید جایگزین می شوند.

از چندسال گذشته نیز هر اتوبوسی که خریداری شده مجهز به سیستم سرمایشی بوده و اتوبوس بدون کولر وارد چرخه خدمت رسانی نشده است. اتوبوسر ان به دلیل حضور در فضای کابین  در استفاده از کولر ذی نفع است و با گرمای بیشتری به دلیل بازتاب نور آفتاب به شیشه بزرگ اتوبوس روبه رو ست؛ بنابراین منطقی نیست کولر را روشن نکند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک شهروند ساده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
0
1
امروز بعد از پایان ساعت کاری ام یعنی ساعت یک و نیم بعد از ظهر به ایستگاه اتوبوس تقاطع خیام رفتم و به علت اینکه چند لحظه قبل از ورودم به ایستگاه ، اتوبوس مورد نظرم رفته بود به ناچار مدت زیادی را معطل اتوبوس شدم. در این زمان سر وصدا و همهمه داخل یکی از اتوبوسهایی که وارد ایستگاه شده بود، توجه ام را جلب کرد.
اتوبوس مربوط به خط ۲۰۱ بود که از میدان شهدا حرکت کرده بود.
آقایی داخل آن اتوبوس به خاطر شدت گرما دچار تشنج شده بود و من که از بیرون شاهد آن موقعیت بودم، میدیدم که چقدر مسافران نگران وضعیت آن شخص هستند و یه عده هم از ترس از مکانی که آن شخص نشسته بود دور میشدند و اضطراب و ترس در چهره هایشان مشخص بود.
مردی که دچار تشنج شده بود جوان بود و ظاهری مرتب داشت.
ناگهان صدای راننده به گوشم رسید که با صدای بلند میگفتند که یکی به این بنده خدا کمک کنه، نمیتوانم روی رانندگی ام تمرکز کنم.
که ناگهان صدای نارضایتی مسافران به گوشم رسید و باعث شد آقای راننده مجددا با صدای بلندی از خودش دفاع کند و بگوید
به خدا تقصیر من نیست
این کل توان کولر اتوبوس است
من هم از این وضع راضی نیستم ولی چکار میتوانم بکنم
و بعد از مسافرانی که همچنان بد و بیراه میگفتن خواست تا به یک شماره پیامک بزنند و اعلام کنند که چقدر گرما اذیتشان میکند.

بخاطر محل کارم و شرایط زندگی ام هر روز مجبورم با اتوبوس در شهر سفر کنم و از این اتوبوسهایی که کولرهایشان کشش خنک کردن را ندارند و یا فقط در قسمت وسط اتوبوس و جلوی در را خنک میکنند را زیاد میبینم.

ضمنأ تغییر ساعت کاری و تعطیلی در اوج گرما، خیلی شرایط سختی را برای مسافران اتوبوسهای درون شهری ایجاد کرده.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->